Turniej Trójek w Gubinie
Miejski Ośrodek Sportu w Gubinie i MLKS VOLLEY Gubin
zapraszają do udziału
w XI Ogólnopolskim Turnieju Minisiatkówki „Trójek” Dziewcząt im.K.Maternika rocznik 2004 i młodsze
4-5.06.2016 (sobota-niedziela)
Miejski Ośrodek Sportu w Gubinie
MLKS VOLLEY Gubin
II. Termin: 4-5.06.2016
Odprawa techniczna– sobota 4.06. 2016, godz. 9.00 Sala sportowa ZSLiT ul.Krakowska
Oficjalne otwarcie turnieju godz. 10.00,
rozkład godzinowy :
sobota 10.20 – 13.30 gry turniejowe
14.00 – 16.00 przerwa obiadowa
16.00 – 18.00 gry turniejowe
niedziela 10.00 – 13.00 gry turniejowe
13.00 zakończenie turnieju
13.30-15.00 obiad
III. Kategoria wiekowa:
Dziewczęta, rocznik 2004 i młodsze (trójki + max. 1 rezerwowa)
boisko 7 m x 4,5 m
piłka „czwórka”
IV. Przewidywana liczba zespołów: 24
Zgłoszenia drużyn do 20 maja – do uzupełnienia składu 24 drużyn. Uwaga – klub może zgłosić do turnieju max 2 drużyny.
Liczba dwusetowych spotkań dla każdego zespołu w ciągu dwóch dni trwania turnieju: 12 .
V. Atrakcje:
Plenerowy koncert MARGARET w ramach Wiosny nad Nysą
VI. Sprawy organizacyjne:
Zgłoszenia należy dokonać mailem: volley-gubin@o2.pl, informacja – tel. 723 298 377 Jacek Woźniak
VII. System gier: Mecz 2 sety do 15 pkt. na przewagi. Punktacja 1 pkt za każdy set.
I etap – grupy eliminacyjne – gra każdy z każdym (tabela) – losowanie po zamknięciu zgłoszeń. W I etapie – jeżeli pozwoli na to różnorodność zgłoszeń- nie będą grały drużyny z jednego województwa. W innym przypadku ilość drużyn w grupach z jednego województwa zostanie dolosowana do niezbędnego minimum uzupełnienia grupy. W pierwszej kolejności bedą losowane drużyny pierwsze, następnie zgłoszone jako drugie składy.
VIII. Nagrody:
– pierwsze trzy zespoły otrzymują medale (zawodniczki+opiekun), puchary, dyplomy,
– pozostałe drużyny dyplomy,
– wszystkie zawodniczki otrzymają upominki okolicznościowe,
Każda zawodniczka otrzyma między innymi znaczki okolicznościowe swojej drużyny biorącej udział w turnieju. Wszystkie drużyny otrzymują słodycze i napoje.
IX. Koszt uczestnictwa:
Wpisowe od zespołu: 30 zł
Wyżywienie i zakwaterowanie: (55 zł osobodzień – 15 zł obiad, 8 zł śniadanie, 7 zł kolacja, 25 zł nocleg)
110 zł/osoba 6.06 (piątek) : kolacja, 7.06 (sobota): śniadanie, obiad, kolacja 8.06 (niedziela): śniadanie, obiad | 70 zł/osoba 7.06 (sobota): obiad, kolacja 8.06 (niedziela): śniadanie, obiad |